churp

07 January 2012

Cerita Aku

Hello u all !!

Cerita 3-4 bulan lepas. Time 2 gua hampir2 je retired keje dekat tempat keje gua yang gua x pernah suke 2. Hahaha. Tengah  gua lepak dekat rumah, gua baru teringat time 2 gua hidup single lagi. Cis ! Gua paling x suke nak cakap pasal nie. xpernah orang caye gua xde awek.

Tengah gua layan cite spongebob 2, tetiba fon adik gua berkumandang. "Fon sape lak yang bising nie" ati gua berkate2. Lantas gua bangun dah mensilentkan fon beliau. Dan yang gua agak terkejut bler dekat skrin fon 2 tertera name sayang. Cis ! Adik gua pon dah maju dari gua.

Disebabkan rase jeles yang melampau, gua pon perli r die. "awat ang gatai sangat nie naa" ikhlas dari gue. Serius. Lantas adik gue membalas " ko jeles ke"?

Sungguh pedih beliau berkate2 sedemikian terhadap gua. Lalu gua pon stop tengok cte spongebob 2 dan masuk dalam bilik gua. Gua amik fon gua dan cek ade mesej ke, miss kol ke. tapi hampa. Xde 1 pon yang tertera di skrin fon gua.

***************

Gua x kire. gua akan cari awek juga satu ari nanti. Haaa. Btw gua sekarang tengah bz sambung stdy nie. nanti gua free gua update lagi .

***************
p/s: Gua still hutang dekat adik gua 2. Ceh
Tamat sudah cerita gua. Sekian !

2 comments:

evilknightlovemegalow said...

Amboi..ko sebenarnye nk gtau ko single kan?
Wakaka~

Hafizi Hasbullah said...

mane de. ko je pk cm2. hahahaaa