churp

25 June 2012

Tamat ..

Assalamualaikum..


Setelah beberapa lama gua tidak mengupdate blog yang cilake ini, akhirnyer terlintas juga dibenak hati gua yang paling dalam untuk mengupdate blog ini. Minggu exam memang memenatkan otak gua yang terpakse bekerja keras dan bekerja dengan lebih gigih pabila sume subjek mesti dihadap dan dihabiskan dalam tempoh masa 1 minggu sahaja.

Biler diingatkan balik, 1 minggu itu macam gua tak gunakan sebaiknye sebabnye. Exam kali nie gua betul betul study last minit. 1 ari before exam  baru gua bukak buku. Memang jadi giler la gua dalam 1 ari gua nak abiskan 1 subjek. Tercabar otak gua untuk beroperasi dengan sebegitu dasyat. Time time nak exam la banyak pulak drama drama jepun berserta anime anime yang datang dari pelbagai ceruk.

Time study week yang 1 minggu tu la gua berusaha sedaya upaya menghabiskan segala drama drama dan anime anime yang gua dapat. Ape punyer cilake la perangai gua nie kan. Time exam baru tau senang susah nyer paper tu. Menggeletar otak otak gua mencari jawapan kepada persoalan persoalan yang disediakan oleh lecturer lecturer gua yang gua tidak ketahui jawapan nyer itu. Hahahahaha

Ape ape pun, gua telah berjaya menjawap exam gua dengan "cemerlang" sekali even gua tak belajar dengan bersungguh sungguh compare dengan kawan kawan gua yang stay up bagai tapi jawap still "cemerlang" macam gua. Hahahahaa

Cukup la sampi disini cerita gua. Chow !!

p/s : jangan korang nak tiru perangai gua tu. tak sihat tu. hahahhahaa

Tamat sudah cerita gua. Sekian !

No comments: